Podsumowanie konkursów bibliotecznych w ramach projektu “Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa”
Podczas akademii bożonarodzeniowej nagrodzono laureatów konkursów bibliotecznych, które odbyły się na wszystkich poziomach edukacyjnych. Zwycięzcy otrzymali liczne nagrody książkowe, a wszyscy uczestnicy pamiątkowe dyplomy.
Październikowy pożeracz książek – Wiktoria Korzonek IIIc
Najlepiej czytająca klasa w miesiącu październiku – VIa
Klasa I – Najciekawsza laurka dla biblioteki:
I miejsce – Franciszek Przeliorz
Wyróżnienia – Anna Gołąb i Dominik Żółtkowski
Klasy II – Najbardziej pomysłowa zakładka do książki:
I miejsce – Emilia Kozłowska IIe
II miejsce – Kacper Skowronek IIa
III miejsce – Sara Wolska II d
Wyróżnienia – Oliwia jambor, Arkadiusz Dziwisz, Paweł Kabut, Paulina Mądry, Nadia Mendla, Kamil Czerny, Tomasz Korzonek, Zuzanna Wawrzyńczyk,Agata Machnik, Emilia KróliczekWojciech Rędzia, Laura Anderska, Alicja Skrobak, Oktawian Sokulski, Julia Szutkowska, Mariusz Nawrat, kamil Dronszczyk, Sabina Trzaskalik, Olivier Kaziszyn, Amelia Bizoń
Klasy III – Zostań poliglotą:
I miejsce – Adam Sławacki IIId
II miejsce – Jakub Wojak IIId
III miejsce – Robert Myśliwiec III d i Adam Jarosławski III d
Wyróżnienia – Wiktoria Korzonek, Maja Bojarczuk, Łukasz Siwochowicz, Maja Gadula, Zofia Flak, Michał Grütz, Wanessa Wolska
Klasy IV – Co wiem o bibliotece szkolnej:
I miejsce – Marta Ziętek IVb
II miejsce – Sara Juzek IVc
III miejsce – Zuzanna Cygan IVa
Klasy V – Mój ulubiony bohater literacki:
I miejsce – Noemi Drenda Vc
II miejsce – Zuzanna Chojnacka Vc
Wyróżnienia – Samira Antczak Vb, Wiktoria Lis Va, Filip Wolak Vc
Klasy VI – Biblioteki szkolne – bramy do życia:
I miejsce – Kasjana Łasiewicz VIa
II miejsce – Małgorzata Pyszny VIa
III miejsce – Nikola Dziwisz VIc
Wyróżnienia – Inga Przeliorz, Julia Kozdemba, Natalia Gawełek, Anna Ćmok, Fabian Janeta, Paulina Skowronek, Piotr Karwański.
Laureatom gratulujemy i zapraszamy wszystkich uczniów naszej szkoły do odwiedzania szkolnej biblioteki i włączania się w różnorodne formy jej działania.